söndag 30 mars 2014

Här och där

Återigen en fullspäckad vecka som jag önskat att jag hunnit blogga mer om. Jag är på jobbjakt och har gått på flera intervjuer denna vecka. Det fortsätter likadant nästa vecka... Jag har tidigare jobbat som personlig assistent och det är till det jag nu söker mig tillbaka! Förhoppningsvis hittar jag flera jobb som går att kombinera ihop med varandra och samtidigt med mina projekt inom sömnad och butik.

Mr.M åkte till Stockholm över helgen så jag passade på att leja bort mina minimonster åt alla håll och kanter. Hunden hos lillasyster O i Göteborg, Hilda till grannen tillika vännen Cath och Selma fick åka till min Pappa på landet för att åka fyrhjuling, se på nysläppta kor och veckogamla kalvar.

Själv åkte jag till en av mina bästa vänner, Renée i Växjö. Hon och hennes Mamma har nyss tagit över en syateljé så jag hoppas på att hinna med ett studiebesök där! Jag har nämligen kommit fram till är att jag bör starta min verksamhet med en syateljé för uppsömnad på beställning och ändringssömnad. Var efter jag kan vidareutveckla mig och tillverka kläder i mitt egna märke.

Retroparkeringsautomaten där min lilla polo står parkerad. Visst är den fin!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar